Αρθρογραφία

Η Επιστήμη του Πυραμιδικού Βάστου Σάστρα

Η Επιστήμη του Πυραμιδικού Βάστου Σάστρα

*Πυραμίδες: Ένα μήνυμα από τους Θεούς *Εφέλκυση Ενέργειας από το Σύμπαν *Γιατί χτίστηκαν & πως λειτουργούν *Το «φ» ένας ατέρμων λόγος όπως το «π» *Πυραμίδα: Μια τετράγωνη βάση & μια μυτερή κορυφή *Το φαινόμενο του πολλαπλασιασμού *Ο άνθρωπος είναι μια μικρογραφία του σύμπαντος *Από πού προέρχεται η ονομασία «pyramid»  *Βάστου Σάστρα, η επιστήμη της δόμησης *Θεραπευτικές πυραμίδες και γιάντρα *Τι είναι το «Πυραμιδικό Γιάντρα»

Τι είναι πυραμίδα; Ένα μήνυμα από τους Θεούς;

Η αποθήκη του παρελθόντος και του μέλλοντος της ανθρωπότητας; Μηχανισμός για την συγκέντρωση αόρατων ενεργειών; Ένας βασιλικός τάφος; Ένα θησαυροφυλάκιο; Ό,τι κι αν είναι πάντα θα μας βασανίζει και θα μας εκπλήσσει. Πριν από λίγα χρόνια οι ερευνητές, εξετάζοντας την μούμια της Αιγύπτιας πριγκίπισσας Μένι, που βρισκόταν επί χιλιετίες στην πυραμίδα, παραδέχτηκαν ότι τα κύτταρα του δέρματός της ήταν ακόμη ικανά για ζωή, παρ’ όλο που η πριγκίπισσα είχε πεθάνει πριν από 3000 χρόνια! Η πυραμίδα είναι από μόνη της μια ολόκληρη επιστήμη. Ο προσανατολισμός της, οι ειδικές διαστάσεις της και οι άλλες παράμετροι που λαμβάνονται υπόψη για να χτιστεί μια πυραμίδα, έχουν έναν στόχο: την εφέλκυση ενέργειας από το σύμπαν. Η πυραμίδα δηλαδή, χτισμένη με τους μυστικούς της νόμους, αποτελεί έναν τεράστιο αγωγό συμπαντικής ενέργειας.

Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα το πυραμιδικό σχήμα είναι γνωστό σε όλα σχεδόν τα μήκη και πλάτη της γης.  Είναι στενά συνδεδεμένο με την επιστήμη και τις παραδόσεις πολλών αρχαίων και νεότερων πολιτισμών. Η χώρα που είναι πολύ γνωστή για τις πυραμίδες της και τα μυστήριά τους είναι η Αίγυπτος, αλλά δεν είναι ο μόνος τόπος όπου υπάρχουν πυραμίδες. Τις συναντάμε σε όλο τον κόσμο σε διαφορετικά μέρη, αν και ανακαλύφθηκαν σχετικά πρόσφατα.

Πυραμίδες βρέθηκαν, κυρίως στο Μεξικό, στις κοιλάδες των Ιμαλάϊων, στην Νότιο Αμερική, στην Κίνα, στην Σιβηρία, στην Κεντρική Αμερική, στην Καμπότζη, στην Αφρική, στην Γαλλία, στην Αγγλία και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στην Αίγυπτο, εκτός από την πυραμίδα του Χέοπος, υπάρχουν άλλες τριάντα πυραμίδες. Κατά την διάρκεια της εξερευνητικής πτήσης του Μάρινερ-9 στον πλανήτη Άρη, φωτογραφήθηκαν ογκώδεις πυραμιδικές κατασκευές, με βάση περίπου 4,5 χιλιόμετρα και ύψος περίπου 1.500 μ. οι οποίες, σύμφωνα με αναφορές της ΝΑΣΑ δεν δημιουργήθηκαν φυσικά, αλλά φαίνεται να έχουν φτιαχτεί σύμφωνα με ακριβείς μετρήσεις.

Χιλιάδες χρόνια έχουν περάσει από την κατασκευή των πυραμίδων της Αιγύπτου και όμως παραμένουν ένα παράξενο μυστήριο, άλυτο κατά το μεγαλύτερο μέρος του. Συνεχίζουν να προξενούν όχι μόνο τον θαυμασμό όλων, αλλά κυρίως για τους ερευνητές, είναι μεγάλη η πρόκληση να εντρυφήσουν στα μυστικά τους και μέσα από την σοφία της κατασκευής, αλλά και των χρήσεων και των δυνατοτήτων τους, να βρουν απαντήσεις σε ερωτήματα που μένουν αναπάντητα αιώνες τώρα. Στέκονται γεμάτοι απορία μπροστά στην Αρχαία Γνώση που χάθηκε και προσπαθούν να την αποκρυπτογραφήσουν. Οι πυραμίδες βασάνισαν και γοήτευσαν την ανθρωπότητα σε όλες τις εποχές. Η ιστορία τους, το μέγεθος, η μηχανική τους και η εποχή που κατασκευάστηκαν υπήρξαν πάντα ένα θαυμαστό μυστήριο. Όμως το πιο εκπληκτικό από όλα είναι η λειτουργία τους.

Γιατί χτίστηκαν; Γιατί είχαν μόνο αυτό το σχήμα; Πώς λειτουργούν;

Η γνωστή και πολυφωτογραφημένη γιγάντια πυραμίδα της Γκίζας (ή του Χέοπος) είναι το πιο παλιό από τα εφτά θαύματα του Αρχαίου Κόσμου, αλλά και το μόνο που διατηρείται μέχρι σήμερα. Τότε που έγινε ήταν η πιο ψηλή κατασκευή που υπήρχε στην γη και διατήρησε αυτήν την πρωτιά για 4.000 χρόνια. Η Μεγάλη Πυραμίδα κατασκευάστηκε για να γίνει ο τάφος του Χούφου, που εμείς τον ξέρουμε ως Χέοπα, ενός Φαραώ της αρχαίας Αιγύπτου. Ο τάφος ολοκληρώθηκε γύρω στο 2580 π.κ.ε. Αργότερα κατασκευάστηκαν στην Γκίζα κι άλλες δυο πυραμίδες, η μια για τον γιο και η άλλη για τον εγγονό του Χέοπος, καθώς και μικρότερες για τις βασίλισσες γυναίκες τους.

Η Πυραμίδα του Χέοπος είναι ένα από τα μεγαλύτερα και πιο περίπλοκα μνημεία, στην ιστορία της αρχιτεκτονικής. Οι εσωτερικοί της χώροι είναι προσβάσιμοι μέσω στενών τούνελ, ένα εκ των οποίων πριν φτάσει στον ταφικό θάλαμο φαρδαίνει και αποκτά ύψος ξαφνικά, δημιουργώντας αυτό που αποκαλείται «Μεγάλη Αίθουσα». Η Μεγάλη πυραμίδα της Αιγύπτου είναι πολύ γνωστή, επειδή είναι η μεγαλύτερη και, από μαθηματική και γεωμετρική σκοπιά, η πιο τέλεια. Δεν της λείπει κανένα χαρακτηριστικό, όπως συμβαίνει με μερικές άλλες πυραμίδες.

Η βάση της είναι λίγο μεγαλύτερη από 52 στρέμματα περίπου και είναι ευθυγραμμισμένη μέχρι το εκατοστό. Για την κατασκευή της χρησιμοποιήθηκαν περισσότερα από 2.600.000 κομμάτια γρανίτη ή ασβεστόλιθου, που ζύγιζαν από 2 έως 70 τόνους το καθένα. Είναι τοποθετημένα το ένα επάνω στο άλλο με τόση ακρίβεια, ώστε οι αρμοί τους ποτέ δεν είναι μεγαλύτεροι από το 1/5 της ίντσας. Οι πέτρες που χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή της Μεγάλης Πυραμίδας θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή τριάντα κτιρίων σαν τον ουρανοξύστη Εμπάιρ Στέιτ της Αμερικής (τον μεγαλύτερο ουρανοξύστη του κόσμου). Η Μεγάλη Πυραμίδα είναι τόσο τέλεια προσανατολισμένη προς τον αληθινό Βορρά, ώστε ξεφεύγει μόνο κατά 3 λεπτά της μοίρας.

Η καλύτερη σύγχρονη προσπάθεια για την κατασκευή ενός κτιρίου πλήρως προσανατολισμένου προς τον αληθινό Βορρά είναι το αστεροσκοπείο του Παρισιού, το οποίο ξεφεύγει κατά 6 λεπτά! Αν πολλαπλασιάσουμε το βάρος της Μεγάλης πυραμίδας (περίπου 5.300.000 τόνους) με 1.000.000.000.000.000, έχουμε κατά προσέγγιση το βάρος της γης. Οι ασβεστόλιθοι που χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή της πυραμίδας μεταφέρθηκαν από απόσταση 750 χιλιομέτρων, επειδή δεν υπάρχουν ενδείξεις ασβεστόλιθου σε καμιά πιο κοντινή περιοχή. Στην αρχή της Άνοιξης, όταν ο ήλιος υψώνεται ακριβώς πάνω από την κορυφή της Μεγάλης Πυραμίδας, ολόκληρη η σκιά της βόρειας πλευράς εξαφανίζεται μόλις φθάσει μεσημέρι.

Οι Αιγύπτιοι γνώριζαν ήδη εδώ και 5.000 χρόνια την διάμετρο της γης, αλλά κανένας δεν ήξερε αυτή τους την γνώση, που ήταν κρυμμένη στην καυτή άμμο της Σαχάρας. Επειδή κανένας δεν μπορούσε να καταλάβει και να ερμηνεύσει την συμβολική τους γλώσσα, παρέμεινε μυστική μέχρι τον 19ο αιώνα. Η μέτρηση της γης δεν είναι δυνατή χωρίς την γνώση του «π» (της γεωμετρικής σταθεράς, που χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό της περιφέρειας ενός κύκλου). Υπολόγισαν την περιφέρεια της γης μέσω προσεκτικής παρατήρησης των κινήσεων των πλανητών και των άστρων. Μπορούμε να δούμε αυτήν την γνώση στην κατασκευή της πυραμίδας, η οποία είναι μια σύνοψη της γνώσης εκείνης της εποχής.

Η αιγυπτιακή κλίμακα μέτρησης βασίζεται στις διαστάσεις της γης. Η καθιερωμένη βρετανική ίντσα προέρχεται από μια μονάδα μέτρησης, που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Αιγύπτιοι. Η πυραμίδα ενσωμάτωνε στις διαστάσεις της την αξία 3,14159+ για το «π» μια εκπληκτικά ακριβής αξία. Το μήκος της βάσης της πυραμίδας, όταν διαιρεθεί σε μονάδες των 25 ιντσών, μας δίνει το 365,2. Αυτός ο αριθμός αντιπροσωπεύει τον αριθμό των ημερών του έτους! Το Γεωργιανό Ημερολόγιο και η ιδέα μιας ημέρας 24 ωρών προέρχονται από την αρχαία Αίγυπτο. Ένας άλλος πιο σημαντικός λόγος είναι το «φ» που είναι ένας ατέρμων λόγος, όπως το «π». Αυτός ο μυστικός αριθμός είναι τόσο παλιός, όσο η ιστορία και συνδέεται στενά με την ζωτική δύναμη.

Η διάταξη των φύλλων των φυτών αντιπροσωπεύεται από ένα περίεργο σύστημα αριθμών, γνωστών σαν σειρά αθροισμάτων: που ονομάζεται επίσης, σειρά Φιμπονάτσι. Ο κάθε αριθμός της σειράς αυτής προκύπτει με την προσθήκη των δύο προηγούμενων αριθμών. Ο λόγος του «Φ» προκύπτει, αν διαιρέσουμε οποιονδήποτε από τους αριθμούς της σειράς συνόλων με τον προηγούμενό του. Το «Φ» είναι επίσης γνωστό και ως «Ιερή Τομή». Αυτός ο μαγικός λόγος χρησιμοποιήθηκε από όλους τους μεγάλους δασκάλους αρχαίους και νεώτερους. Αυτή θεωρείται ότι είναι η πιο τέλεια αισθητική αναλογία διαίρεσης. Το σώμα του ανθρώπου χωρίζεται επίσης με αυτήν την αναλογία. Μιλάμε λοιπόν για ένα θαύμα, ή για πολύ προχωρημένη Γνώση;

Αν και ελάχιστα είναι σήμερα γνωστά για τις πυραμίδες… η πυραμίδα είναι ένα επιστημονικά σχεδιασμένο εργαλείο για την ολιστική προσέγγιση. Η δημιουργία της βασίζεται στην πλήρη και λεπτομερή γνώση της θέσης των άστρων, του γαλαξία, της κίνησης των πλανητών και του ήλιου, των διαστάσεων της γης, της έκτασης της ξηράς και του νερού πάνω στην γη, της ταχύτητας περιστροφής της γης, της βαρύτητας, του μαγνητικού πεδίου της γης, της φυσικής και ενεργειακής δομής του ανθρώπινου σώματος και σε άλλες γνώσεις και πολλά μυστικά που κρύβει.

Η τέλεια κατασκευή της οφείλεται σε αυτήν την γνώση. Τα σχήματα έχουν δύο ή τρεις διαστάσεις. Η ανεκδήλωτη ενέργεια μεταμορφώνεται συνεχώς σε σχήματα. Τα σχήματα είναι λειτουργικά όρια διαφορετικών ενεργειών για κάποιον σκοπό. Το «σχήμα» είναι η βάση του συμπαντικού γίγνεσθαι. Η σφαίρα είναι ένα πολύ σημαντικό σχήμα στην «ενεργητική των σχημάτων». Τα σφαιρικά σχήματα είναι στατικά, γιν, θηλυκά, ηρεμιστικά, έχουν ιδιότητες ελέγχου και γαλήνευσης και είναι μια συμπυκνωμένη μορφή κάθε ενέργειας. Τα γωνιώδη σχήματα, όπως τα κωνικά, πυραμιδοειδή, αδαμαντοειδή, ή όπου προεξέχουν ακίδες, μύτες ή κεντριά, τα σχήματα που είναι σαν τον ήλιο, είναι όλα τους δυναμικά σχήματα, που έχουν ιδιότητες γιανγκ, αρσενικές, πατρικές, παρακινητικές, ενεργητικές και ακτινοβόλες.

Το πυραμιδοειδές σχήμα αποτελείται από μια τετράγωνη βάση και μια μυτερή κορυφή

Το σχήμα αυτό χρησιμοποιείται πολλές φορές στην ενεργητική των σχημάτων. Πολλοί ερευνητές έκαναν μεγάλες προσπάθειες να βρουν την μυστική ενεργητική των πυραμίδων, πολλές υποθέσεις και θεωρίες έχουν διατυπωθεί από την εργασία τους. Από όλα αυτά ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι η πυραμίδα είναι το σχήμα-εργαλείο που συνηχεί με την κοσμική ενέργεια που εκπορεύεται από τον ήλιο και το εξωτερικό διάστημα προς την γη. Είναι το πιο βασικό σχήμα, επειδή τα μαθηματικά της σχετίζονται άμεσα με την ζωτική ενέργεια. Οι ναοί, οι εκκλησίες, τα τζαμιά και άλλα θρησκευτικά μέρη είναι τα καλύτερα παραδείγματα χρήσης μορφών και σχημάτων, ως μηχανών που εκπληρώνουν επιθυμίες. Όλοι οι θρησκευτικοί τόποι είναι πανίσχυρα όργανα για εκπλήρωση των σκοπών και των στόχων μας. Όταν νιώθουμε την ανάγκη για υπερφυσική βοήθεια, όταν χρειαζόμαστε να γίνουν «θαύματα», αυτά είναι τα μέρη που αναζητάμε.

Τα κύρια σχήματα που χρησιμοποιούνται είναι το θολωτό και το πυραμιδικό-κωνικό. Στην Κίνα και σε άλλες χώρες της Ανατολικής Ασίας χρησιμοποιούν όμορφα μυτερά σχήματα στους ναούς και σε άλλα οικοδομήματα. Στις βουδιστικές και ισλαμικές περιοχές βλέπουμε τεράστιους θόλους, στρογγυλά και καμπύλα σχήματα σε τζαμιά και άλλα θρησκευτικά κτίρια. Αντιθέτως στην Ινδία δίνεται ίση σημασία και στα δύο σχήματα και έχουμε εντελώς διαφορετικές κατασκευές. Οι ναοί έχουν ένα μυτερό πυραμιδικό σχήμα στο πίσω μέρος και θολωτό σχήμα μπροστά.

Για να αυξηθεί η δύναμη των συμβόλων και των σχημάτων χρησιμοποιείται το φαινόμενο του πολλαπλασιασμού, δύο τύπων. Στον κάθετο πολλαπλασιασμό τοποθετούνται συμμετρικά σχήματα σε κάθε επίπεδο, όπως στην παγόδα. Ενώ στον οριζόντιο πολλαπλασιασμό το ίδιο σχήμα επαναλαμβάνεται πολλές φορές σε οριζόντιο επίπεδο, όπως  στην εκκλησία. Υπάρχουν και περιπτώσεις που χρησιμοποιούνται και οι δύο τύποι πολλαπλασιασμού μαζί, όπου το βασικό σχήμα επαναλαμβάνεται προβάλλοντας μέσα από το προηγούμενο και ονομάζεται τεχνική προβολής (π.χ. ένας ναός σικχάρ). Έτσι η τοποθέτηση ενός πυραμιδικού σχήματος και ο πολλαπλασιασμός του, δίνει καλύτερα αποτελέσματα.

Τα αρχαία κείμενα και η σύγχρονη έρευνα έχουν δείξει ότι η πυραμίδα αποτελείται από τρία μέρη: α) την βάση, ένα από τα πιο σημαντικά μέρη της πυραμίδας για την αλληλο-συνήχηση, β) το σώμα, το οποίο είναι αναγκαίο για την κυκλοφορία της ενέργειας και γ) την κορυφή, ένα επίσης πανίσχυρο μέρος για την αλληλεπίδραση με την κοσμική ενέργεια.

Ο άνθρωπος είναι μια μικρογραφία του σύμπαντος

Σήμερα ξέρουμε, εκτός των άλλων, ότι η πυραμίδα έχει άμεση αντιστοιχία με τα επτά ενεργειακά κέντρα –τσάκρα-  και τα πέντε στοιχεία του σώματός μας. Σύμφωνα με την αρχαία φιλολογία των Ουπανισάντ η ανθρώπινη ύπαρξη έχει πέντε ζωτικά στοιχεία. Πίστευαν ότι ο άνθρωπος είναι μια αντανάκλαση της Φύσης – του Σύμπαντός μας- και επομένως η αρχιτεκτονική θα πρέπει να αντανακλά τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος ελέγχεται από τα πέντε στοιχεία και τα επτά ενεργειακά τσάκρα. Έτσι ο συσχετισμός μεταξύ σύμπαντος-ανθρώπου-αρχιτεκτονικής, δημιουργεί έναν δεσμό ανάμεσα στα πέντε στοιχεία και στα επτά ενεργειακά κέντρα. Το τέλειο μικροσκοπικό σύμπαν της πυραμίδας μπορεί να χαρίσει ισορροπία και αρμονία σε ένα συγκεκριμένο κύτταρο ή ύλη.

Με άλλα λόγια, μπορούμε να πούμε ότι η πυραμίδα αποτελεί επίσης μια μικρογραφία του σύμπαντος …πεποίθηση όχι μόνο των αρχαίων Αιγυπτίων, αλλά και των αρχαίων Ινδών, όπως προκύπτει από σχετικές αναφορές στις Βέδδες. Η γεωμετρία του ανθρώπινου σώματος υποδηλώνει τα ανώτερα μυστήρια του κόσμου. Ο κύκλος μπορεί να σχηματιστεί, αν ένα άτομο ξαπλώσει ανάσκελα, με έναν διαβήτη τοποθετημένο στον αφαλό του. Το τετράγωνο σχηματίζεται από την μέτρηση του ύψους από το κεφάλι ως τα δάκτυλα των ποδιών και το πλάτος των τεντωμένων χεριών.

Ο άνθρωπος είναι ένας μικρόκοσμος, η τέλεια εικόνα του σύμπαντος. Στο γνωστό σχέδιο του Λεονάρντο ντα Βίντσι, περίπου το 1510 μ.κ.ε. μπορούμε να δούμε την χρυσή τομή σαν μια βάση μέτρησης του ανθρωπίνου σώματος. Η μυστική αναλογία εμφανίζεται σε όλη την φύση και είναι η αναλογία που διέπει την Μεγάλη Πυραμίδα. Σχετικά με το ενεργειακό πεδίο της πυραμίδας έχουν γίνει χιλιάδες πειράματα, τα οποία απέδειξαν ότι μέσα κι έξω από την πυραμίδα δημιουργείται ένα δυναμικό ενεργειακό πεδίο. Οι πυραμίδες έχουν κωνικό σχήμα και, λόγω αυτού του σχήματος, απορροφούν την ανώτατη ουράνια κοσμική ενέργεια μέσα τους. Η απορροφημένη ενέργεια κυλάει κάτω, μέσω των εξίσου κατανεμημένων επιφανειών, κατευθείαν προς την γη.

Αυτό συμβαίνει μέσω των ίσου σχήματος και επικλινών επιφανειών της πυραμίδας. Αυτή η συγκεντρωμένη ενέργεια ρίχνεται έξω από τις τέσσερις γωνίες της πυραμίδας. Σαν αποτέλεσμα, συγκρούεται με τις υπάρχουσες αρνητικές δυνάμεις και παράγει θετικά αποτελέσματα. Γι’ αυτόν τον λόγο τα πράγματα, τα οποία τοποθετούνται μέσα στην πυραμίδα είναι πιο καλοδιατηρημένα και αποτελεσματικά. Πειράματα απέδειξαν ότι, αν βάλουμε μια άδεια από ενέργεια μπαταρία μέσα στην πυραμίδα και την αφήσουμε εκεί μερικές μέρες, θα διαπιστώσουμε ότι θα επαναφορτιστεί με μια ποσότητα ενέργειας.

Επίσης, λουλούδια, φρούτα, ψωμί και άλλα, τοποθετημένα μέσα σε μια πυραμίδα διατηρούν την φρεσκάδα τους για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Έχει επίσης αποδειχτεί ότι το ενεργειακό πεδίο της πυραμίδας επιδρά στο αιθερικό, ενεργειακό, αστρικό, κατώτερο νοητικό, ανώτερο νοητικό, ψυχικό και πνευματικό «σώμα» του ανθρώπου, ενδυναμώνοντας ή και θεραπεύοντάς τα. Δεν είναι άλλωστε καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι η πυραμίδα, ως δομή και σχήμα, όχι μόνο υπήρχε, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει σε πολλές παραδόσεις της Ασίας, αλλά και της Δύσης, γεγονός που μαρτυρούν οι πολλές πυραμιδικές κατασκευές σε κτίρια και εκκλησίες.

Από πού προέρχεται η ονομασία «pyramid»;

Η επικρατούσα άποψη είναι ότι πρόκειται για ελληνική λέξη. Μερικοί ετυμολογούν το «πυραμίς» από το «πυρ», «ως εκ του εις οξύ απολήγοντος  σχήματος αυτής, ως το της φλογός» (Liddell & Scott). Στην ελληνική γλώσσα «pyra» σημαίνει  πυρ, (το βαθύτερο νόημα της φωτιάς) και συμβολίζει την ενεργειακή δύναμη του φωτός. Pyramid λοιπόν, σύνθετη λέξη από το «pyra» + «mid», δηλαδή «πυρ» + «στο μέσον», υποδηλώνοντας τον κεντρικό πυρήνα ή κέντρο. Δηλαδή σημαίνει «φωτιά στο κέντρο».

Η φωτιά ή πυρ στην σανσκριτική γλώσσα είναι γνωστή ως «άγκνι». Στα σανσκριτικά έχει και πολλά άλλα νοήματα επίσης. Το βαθύτερο μήνυμα της φωτιάς –στον γενετικό κώδικα στο κέντρο της δισκέτας μας – σε σχέση με την ζωτική δύναμη, το σώμα ή ένα κύτταρο, είναι το ξεκίνημα ή πυροδότηση, η πρόκληση δράσης ή παρακίνηση σε δράση. Το μέσον για την συγκέντρωση αυτής της δύναμης είναι η πυραμίδα. Οι Αιγύπτιοι δάσκαλοι είχαν κατανοήσει το βαθύτερο νόημα του «πυρός» και είχαν επινοήσει την πυραμίδα για αυτόν τον σκοπό.

«Δεν ξέρεις, λοιπόν, ω Ασκληπιέ, ότι η Αίγυπτος είναι ένα αντίγραφο του ουρανού, ή μάλλον ο τόπος όπου εδώ κάτω συλλαμβάνονται και προβάλλονται όλες οι λειτουργίες που κυβερνούν και ενεργοποιούν τις ουράνιες δυνάμεις και μάλιστα, αν θέλαμε να πούμε όλη την αλήθεια, ότι η χώρα μας είναι ο ναός ολόκληρου του κόσμου». Ερμής Τρισμέγιστος στον Ασκληπιό, «Ερμητικά Κείμενα».

Βάστου Σάστρα, η επιστήμη της δόμησης

Το Βάστου, ή, για να το πούμε πιο σωστά το Βάστου Σάστρα, είναι το αρχαίο ινδικό σύστημα χωροταξίας, το οποίο τελευταία έχει αρχίσει να γίνεται γνωστό και να εφαρμόζεται και στην Δύση. Κυριολεκτικά σημαίνει «Επιστήμη της Δόμησης» και είναι η αρχαία επιστήμη της αρχιτεκτονικής που αναπτύχθηκε στην Ινδία, με σκοπό την δόμηση της κατοικίας σε αρμονία με τους νόμους της Φύσης. Το Βάστου είναι τμήμα της Σταπάτυα Βέντα, που αποτελεί τμήμα της Ατχάρβα Βέντα, η οποία με την σειρά της είναι μία από τις τέσσερις Βέντες. Είναι ένα σύστημα βαθιά πνευματικό, μια ολιστική επιστήμη για την δημιουργία ισορροπίας ανάμεσα στις λεπτοφυείς ενέργειες του σύμπαντος – στον ουρανό και την γη – και στα δημιουργήματα του ανθρώπου.

Το Βάστου είναι ένα σύστημα δομημένο πάνω στην σχέση του ανθρώπου με το σύμπαν και λαμβάνει υπόψιν του τους εννέα πλανήτες, τα δώδεκα ηλιακά ζώδια, τους δώδεκα οίκους, τους είκοσι επτά αστερισμούς, το ανθρώπινο ενεργειακό σύστημα –τα επτά τσάκρα- τα πέντε στοιχεία και φυσικούς αρχιτεκτονικούς νόμους και κανόνες. Απώτερος στόχος του είναι να οδηγήσει τα ανθρώπινα όντα σε μια πιο ευτυχισμένη και ευήμερη ζωή. Η φιλοσοφία του Βάστου για την επέμβαση και την θεραπεία σε ένα κτίριο, χωρίς να πειράξουμε τα δομικά του στοιχεία, στηρίζεται στην αρχή, ότι το πεδίο της ενέργειας υπερέχει του πεδίου της ύλης. Όταν δεν μπορούμε λοιπόν να αποκαταστήσουμε μια δομή στο φυσικό πεδίο, την θεραπεύουμε σε ένα ανώτερο ενεργειακό πεδίο, αποκαθιστώντας το πρόβλημα που έχει και ενισχύοντας το ενεργειακό της δυναμικό.

Σύμφωνα λοιπόν με αυτή του την φιλοσοφία, το Βάστου χρησιμοποιεί την δύναμη του πυραμιδικού σχήματος, για την εφέλκυση ενέργειας από το σύμπαν,  με την οποία διορθώνει, θεραπεύει και ενισχύει ένα κτίσμα. Η θεραπευτική του Βάστου, βασίζεται κυρίως στις θεραπευτικές πυραμίδες και στα γιάντρα (αρχέτυπα σύμβολα ιερής γεωμετρίας, που συνδυάζουν χρώματα, μάντραμς, γράμματα και σύμβολα και εφελκύουν συμπαντική ενέργεια για ενίσχυση, προστασία, ευημερία, τύχη, υγεία, μακροζωία κ.α.).

Το θεραπευτικό Βάστου χρησιμοποιεί το μοναδικό ενεργειακό δυναμικό της πυραμίδας σε συνδυασμό με τα γιάντρα, για να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των ανθρώπων. Βέβαια, εκτός από αυτά, χρησιμοποιεί για την ενδυνάμωση των διαφόρων τομέων και προσανατολισμών, τα σχετικά σύμβολα και τα φυσικά στοιχεία, τα χρώματα, φυτά, κρυστάλλους και πολύτιμους λίθους, ήχους και μάντραμς. (Στην ιστοσελίδα μας anthoslotou.gr μπορείτε να διαβάσετε περισσότερο αναλυτικά για το κάθε ένα ξεχωριστά και να επικοινωνήσετε για περισσότερες πληροφορίες. Είναι νεοεισερχόμενη στον θαυμαστό κόσμο του ιντερνέτ και καθημερινά εμπλουτίζεται με σχετικά προϊόντα και πρότυπη αρθρογραφία)

Το Πυραμιδικό Βάστου, λοιπόν, είναι μια τέχνη για την εναρμόνιση του νου, του πνεύματος και του περιβάλλοντος, με την κατάλληλη τοποθέτηση πυραμιδικών γιάντρα, για την επίτευξη υγείας, ευτυχίας και ευημερίας. Είναι μια μέθοδος κεντρικής ενεργειακής εξισορρόπησης, η οποία  χρησιμοποιείται για να διορθώσει τα ελαττώματα του Βάστου και του Φενγκ Σούι, χωρίς φυσική αλλαγή, μετακίνηση ή ανακατασκευή του χώρου τον οποίο θέλουμε να θεραπεύσουμε, είτε είναι η κατοικία μας, είτε ο εργασιακός μας χώρος, ή η επιχείρησή μας.

Όπως λέει ο δρ. Τζίτεν Μπχατ, το Πυραμιδικό Βάστου είναι μια επιστημονική μέθοδος ενεργειακής εξισορρόπησης των κέντρων, μέσω της δημιουργίας νέων προγραμματισμένων πληροφοριών με πυραμιδικά γιάντρα. Βασίζεται στην ουσία των βεντικών αρχών της λεπτοφυούς ανατομίας, για την εναρμόνιση του τρόπου ζωής του σύγχρονου ανθρώπου με τους νόμους του σύμπαντος.

Το να έχουμε ένα αρμονικό σπίτι είναι μια βασική ανθρώπινη ανάγκη. Όλοι επιθυμούμε να έχουμε γαλήνη, αρμονία, ευημερία και υγεία. Το Βάστου και το Φενγκ Σούι εναρμονίζουν το σώμα και το πνεύμα μας, το σπίτι και το περιβάλλον μας. Το Πυραμιδικό Βάστου, χρησιμοποιώντας τις βασικές αρχές του Βάστου και του Φενγκ Σούι, είναι μια εντελώς νέα αντίληψη για διορθώσεις λεπτοφυούς επιπέδου με τα πυραμιδικά γιάντρα, που βασίζεται στην υπεροχή του νου έναντι της ύλης. Η διόρθωση στο επίπεδο της λεπτοφυούς ενέργειας είναι πολύ πιο ισχυρή από εκείνη, που γίνεται με υλικά μέσα.

Τι είναι το «Πυραμιδικό Γιάντρα»;

Πώς όμως χρησιμοποιεί το Βάστου την δύναμη της πυραμίδας;

Πώς μπορούν οι άνθρωποι να πάρουν τα μέγιστα πλεονεκτήματα από την πυραμίδα; Η πυραμίδα – γιάντρα, μοιάζει αρκετά με τις πυραμίδες της Αιγύπτου, αλλά η αρχή της λειτουργίας της είναι πολύ διαφορετική και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πολλούς ειδικούς σκοπούς. Πρόκειται για ένα εκπληκτικό εργαλείο, το οποίο μπορεί να συνεργαστεί θαυμάσια με το Βάστου και να παρέχει εξαιρετικά αποτελέσματα, όσον αφορά την υγεία, τον υλικό περιβάλλοντα χώρο και να βοηθήσει τους ανθρώπους να ενισχύσουν την φυσική, διανοητική, πνευματική, αλλά και την οικονομική τους Δ Υ Ν Α Μ Η. Τα Πυραμιδικά Γιάντρα είναι κατασκευασμένα με νόμους εσωτερικής γεωμετρίας, ώστε να περικλείουν τον μεγάκοσμο μέσα στον μικρόκοσμο. Η κατασκευή τους  βασίζεται στον μυστικό νόμο δημιουργίας δύναμης 9Χ9, ο οποίος χρησιμοποιείται με πολλούς τρόπους στις απόκρυφες επιστήμες. (εικόνα επάνω).

Στην αστρολογία έχουμε 9 πλανήτες, στην αριθμολογία 9 αριθμούς, στο Βάστου και στο Φενγκ Σούι 9 τετράγωνα- τομείς και στα παραδοσιακά ισλαμικά, κινέζικα και ινδουιστικά γιάντρα. Όταν η ύλη κυριαρχεί πάνω στο πνεύμα δημιουργεί τα πέντε στοιχεία. Η πενταπλότητα της υλικής φύσης παρέχει την βάση της ύπαρξής μας. Τα πέντε στοιχεία -Γη, Νερό, Φωτιά, Αέρας και Αιθέρας ή Χώρος- μας κυβερνούν. Η αρμονία μεταξύ αυτών των στοιχείων  στο σώμα μας, καθώς και στο περιβάλλον μας, προκαλεί γαλήνη και ισορροπία μέσα μας.

Η σύγχρονη επιστημονική θεωρία λέει, πως οτιδήποτε συμβαίνει γύρω μας, βασίζεται στον θεμελιώδη παράγοντα του Χρόνου και του Χώρου. Κάθε αλλαγή και δράση στο σύμπαν οφείλεται στην μάζα και στην κίνηση υποατομικών σωματιδίων. Ο χώρος παίζει πάντα ζωτικό ρόλο σε αυτήν την διαδικασία, αφού δίχως χώρο τίποτε δεν αναπτύσσεται , ούτε επεκτείνεται. Επομένως ο χώρος γίνεται ένα σημαντικό στοιχείο, το οποίο είναι πιο ισχυρό από άλλα στοιχεία, όταν πρόκειται να επιφέρουμε αλλαγές. Ο χώρος είναι πανταχού παρών και ένας κοινός σύνδεσμος επικοινωνίας με το σύμπαν. Το πυραμιδικό γιάντρα αποτελείται από 91 πυραμίδες.

Στην βάση υπάρχουν 81 πυραμιδικοί χώροι, (9 μικρότερες βάσεις με 9 πυραμιδικούς χώρους η καθεμία), οι οποίοι προσθέτουν δύναμη στις 9 κεντρικές πυραμίδες που βρίσκονται ανάμεσα στην βάση και την πυραμίδα της κορυφής (9Χ9=81 + 9 + 1 σύνολο 91). Όλες μαζί λειτουργούν σαν πανίσχυρες μπαταρίες φόρτισης του λεπτοφυούς επιπέδου. Η κορυφαία πυραμίδα λειτουργεί σαν κεραία εφέλκυσης της κοσμικής ενέργειας. Αυτή η ενέργεια ρέει από τις γωνίες της πυραμίδας επηρεάζοντας όλα τα βασικά στοιχεία της ύλης, τα οποία καθαρίζει, προστατεύει και απομακρύνει την δυσαρμονία από αυτά. Το Πυραμιδικό Γιάντρα είναι λοιπόν, ένα όργανο γνωστού πολλαπλού χώρου, που αποτελείται από 91 πυραμίδες.

Όταν φτιάχνουμε όρια με οποιονδήποτε τρόπο, ας πούμε υλικό, όπως τοίχους και στέγη, τότε αυτός ο χώρος είναι ένας περιορισμένος χώρος. Αυτός ο περιορισμένος χώρος λειτουργεί με δύο τρόπους, έναν ανεξάρτητο και έναν άλλον σε αρμονία με τον εξωτερικό χώρο. Η δική του λειτουργία εξαρτάται από την γεωμετρία των ορίων. Αν τώρα γνωρίζουμε την ιδιότητα του περιορισμένου χώρου και μια τεχνική για να χρησιμοποιήσουμε αυτόν τον χώρο, τότε μπορούμε να τον εκμεταλλευτούμε.

Η δύναμη του Πυραμιδικού Γιάντρα βασίζεται στην μετάλλαξη, στον συνδυασμό και στην αλληλεπίδραση τέτοιων γνωστών πολλαπλών χώρων. Έτσι ο πολλαπλός χώρος είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες αυτής της τεχνικής για την δημιουργία ενέργειας.  Γνωρίζουμε ότι κάθε περιορισμένος χώρος είναι διαφορετικός στην ταυτότητά του. Όμως ο καθένας από αυτούς τους χώρους συνδέεται στενά με έναν θείο άξονα ή χορδή, που ονομάζεται Κεντρικός Άξονας. Αυτός ο Κεντρικός Άξονας είναι σαν το νήμα ενός περιδέραιου, όπου κάθε χάντρα είναι διαφορετική από μόνη της, αλλά όταν συνδεθούν μεταξύ τους, μέσω του νήματος, γίνονται ένα όμορφο περιδέραιο.

Το κέντρο κάθε χώρου είναι πολύ σημαντικό. Η επικοινωνία γίνεται με το κέντρο του κάθε χώρου μέσω του Κεντρικού Άξονα. Σε αυτό το σύμπαν υπάρχει ένας λαβύρινθος χώρων, αλλά ο καθένας είναι καλά συνδεδεμένος με τους άλλους. Η επικοινωνία μπορεί να γίνει από το ανώτερο προς το κατώτερο επίπεδο και από το κατώτερο προς το ανώτερο. Κατά τον ίδιον τρόπο, η επικοινωνία στον χώρο συμβαίνει από οποιονδήποτε γνωστό μικροχώρο, προς τον εξωτερικό χώρο και το αντίστροφο. Υπάρχει ένας κενός χώρος ανάμεσα στην πυραμίδα κορυφής και τις 9 πυραμίδες του μεσαίου στρώματος, ανάμεσα στις 9 πυραμίδες και τις 81 πυραμίδες της βάσης αλλά και μέσα σε κάθε μία από τις 81 πυραμίδες.

Μέσα σε αυτά τα άδεια διαστήματα η πυραμίδα αυξάνει την ηλεκτρομαγνητική και βιοκοσμική ενέργεια.  Ο χώρος σε αυτό το όργανο είναι στενά συνδεδεμένος, μέσω του κέντρου του, με τους άλλους εξωτερικούς χώρους. Το κέντρο του Πυραμιδικού Γιάντρα επικοινωνεί με το κέντρο του χώρου στον οποίο τοποθετείται. Και το κέντρο του σπιτιού επικοινωνεί με το κέντρο του ανθρώπου που διαμένει σ΄ αυτό, με αποτέλεσμα να αυξάνει την συνειδητότητα, την επίγνωση και την δύναμη στο άτομο. Οι γωνίες της πυραμίδας συμβολίζουν την Γαλήνη, την Συνειδητότητα, την Σοφία και την  Αλήθεια και η χρήση των πυραμίδων φέρνει ευτυχία και ευημερία.

Η χρήση των πυραμίδων Βάστου (Πυραμιδικά Γιάντρα), που έχουν κατασκευαστεί, όπως προαναφέραμε με ειδικές διαστάσεις (αναλογίες της Πυραμίδας του Χέοπος), αποτελούν ένα δυνατό μέσον για να αποκαταστήσουμε τα διάφορα προβλήματα σε ένα κτίσμα. Μπορούμε να διορθώσουμε ελλείπουσες γωνίες, να ενισχύσουμε το κέντρο του χώρου, ή τις διάφορες κατευθύνσεις-τομείς της ζωής, να επιλύσουμε προβλήματα που δημιουργούν οι πόρτες όταν βρίσκονται σε λάθος προσανατολισμό ή δυσοίωνη πλευρά, οι σκάλες σε λάθος θέση, το μπάνιο και η τουαλέτα σε ακατάλληλη θέση ή προσανατολισμό, το κρεβάτι ή το γραφείο σε δυσοίωνη πλευρά, τρεις πόρτες στην σειρά και πολλές άλλες δυσαρμονίες και ατέλειες Βάστου.

Οι πυραμίδες Βάστου μας βοηθούν επίσης στην εξουδετέρωση των γεωπαθητικών ρευμάτων. Τα σχήματα των κτιρίων κατοικίας ή επαγγελματικής χρήσης ιδανικά πρέπει να είναι τετράγωνα, ή ορθογώνια. Τα κτίσματα σε σχήμα Γ, όσο συνηθισμένα κι αν είναι, δεν έχουν ισορροπία εξαιτίας του βάρους που συσσωρεύεται στην κτισμένη περιοχή, σε σύγκριση με τον κενό χώρο. Ακόμα πιο δύσκολα είναι τα κτίρια σε σχήμα Π, ιδιαίτερα αν το κέντρο τους πέφτει εκτός των ορίων του κτίσματος (αυτό μπορεί να συμβαίνει και σε ένα κτίριο σχήματος Γ), γιατί στην περίπτωση αυτή λέμε ότι η καρδιά του κτιρίου χτυπάει έξω από το σώμα του. Αυτό μπορεί να επιφέρει σοβαρά προβλήματα σε αυτούς που διαβιώνουν στον χώρο και ιδιαίτερα προβλήματα υγείας και ατελέσφορων προσπαθειών σε διάφορους τομείς της ζωής.

Όταν λοιπόν το σπίτι είναι ασύμμετρο, σε σχήμα Γ ή Π, ή αν ένα μέρος του το καλύπτουν εσωτερικές σκάλες ή φωταγωγός, αυτό σημαίνει ότι δημιουργείται κενό σε κάποιον τομέα της ζωής μας,  ανάλογα με την κατεύθυνση στην οποία υπάρχει η έλλειψη. Την ατέλεια αυτή μπορούμε να την διορθώσουμε τοποθετώντας κατά μήκος της ελλείπουσας γωνίας μια σειρά από πυραμίδες Βάστου, οι οποίες έχουν την ιδιότητα να προεκτείνουν ενεργειακά τον χώρο, έτσι ώστε να συμπληρώνουν την ενέργεια που λείπει από τον συγκεκριμένο τομέα. Όταν η πόρτα εισόδου βρίσκεται σε μη ευνοϊκό προσανατολισμό ή σε δυσοίωνη πλευρά σε σχέση με τα προσωπικά στοιχεία του ιδιοκτήτη, θεραπεύεται αν τοποθετήσουμε πυραμίδες Βάστου.

Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται ένα ισχυρό μαγνητικό πεδίο, έτσι ώστε η ενέργεια να μην μπαίνει από αρνητικό τόξο, αλλά από θετικό. Τις πυραμίδες Βάστου τις χρησιμοποιούμε επίσης για να προστατέψουμε και να βελτιώσουμε τον τομέα που βρίσκεται η τουαλέτα. Η τουαλέτα σε οποιονδήποτε τομέα κι αν βρίσκεται, δημιουργεί πρόβλημα. Για να εξουδετερώσουμε την επίδρασή της, τοποθετούμε περιμετρικά έξω από αυτήν πυραμίδες θεραπευτικού Βάστου, «διώχνοντάς» την με αυτόν τον τρόπο ενεργειακά έξω από το σπίτι και δημιουργώντας μια ασπίδα προστασίας για τον τομέα. Αυτές είναι μόνο κάποιες από τις περιπτώσεις που χρησιμοποιούνται οι πυραμίδες Βάστου.

Μπορούν όμως να δώσουν λύση και να θεραπεύσουν κάθε είδους ελαττώματα που δημιουργούνται από ένα κακό Βάστου. Μπορούν να τοποθετηθούν μέσα στην γη για να επανορθώσουν ελαττώματα Βάστου του οικοπέδου, όσον αφορά τις κλίσεις, τις προεξοχές, τις εσοχές, τα ακανόνιστα σχήματα, ή τα στριμωγμένα οικόπεδα (το οικόπεδο, όπως και το κτίσμα, ιδανικά πρέπει να είναι τετράγωνο ή ορθογώνιο), καθώς και για την προστασία των εξωτερικών ορίων. Επίσης προτείνεται να τοποθετηθεί κατά την διάρκεια της κατασκευής, ένας αριθμός πυραμιδικών γιάντρα, μέσα στο έδαφος, κοντά στο κέντρο του κτίσματος για συνολική ανάπτυξη και ευημερία. Υπάρχουν πυραμιδικά γιάντρα  για τις επιχειρήσεις , για προστασία από τον περιβαλλοντολογικό ανταγωνισμό, για καλλιέργειες και αγροκτήματα, για την φόρτιση του νερού και των σπόρων και για πολλές άλλες εξειδικευμένες περιπτώσεις.

Εκτός από τις πυραμίδες  και τα γιάντρα το Βάστου χρησιμοποιεί και άλλα εργαλεία για την διόρθωση και την ενεργοποίηση των χώρων. Ένα από αυτά είναι  τα Πάιρον κιτ, τα οποία είναι ειδικές κατασκευές με σύμβολα, χρώματα, χάλκινα γιάντρα, τα αντίστοιχα τρίγραμμα του Ι Τσινγκ για κάθε κατεύθυνση και άλλα δεδομένα, ώστε να λειτουργήσουν ενεργειακά στον χώρο, χωρίς να είναι απαραίτητο να τοποθετηθούν σε μια εμφανή θέση. Υπάρχουν Πάιρον κιτ για κάθε κατεύθυνση – τομέα και, αν τα τοποθετήσουμε ακτινωτά στον χώρο στους ανάλογους τομείς, λειτουργούν θεραπευτικά με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο, αποκαθιστώντας και ενισχύοντας τους διάφορους προβληματικούς, ή μη, τομείς.

Ακόμη, υπάρχει το προσωπικό Βάστου, καθώς και πυραμιδικά γιάντρα για όλων των ειδών τα οχήματα, τα οποία προσφέρουν προστασία, ασφάλεια, εξοικονόμηση καυσίμων και αποτελεσματικότητα. Λειτουργούν ακόμα και σαν μηχανισμός ενάντια στα ατυχήματα. Τα πυραμιδικά γιάντρα ιδανικά θα ήταν κατασκευασμένα από ένα φυσικό υλικό, όπως οι πέτρες της Μεγάλης Πυραμίδας. Πρακτικά όμως δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί η πέτρα, διότι οι 91 διαφορετικοί μικροθάλαμοι του πυραμιδικού γιάντρα δεν μπορούν να δημιουργηθούν με ακρίβεια στην πέτρα. Το υλικό κατασκευής, βέβαια, δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα, επειδή εργαζόμαστε σε ένα πιο λεπτοφυές επίπεδο. Το χρησιμοποιούμενο υλικό είναι πλαστικό πολύ καλής ποιότητας, το οποίο είναι ουδέτερο υλικό και έχει πολλά πλεονεκτήματα.

Μπορούμε να πετύχουμε με αυτό απολύτως ακριβείς διαστάσεις, δεν σκουριάζει και δεν είναι πορώδες (ας μην ξεχνάμε ότι μπορούμε να τοποθετήσουμε πυραμίδες μέσα στο έδαφος και να μείνουν για πολύ καιρό εκεί, παραμένοντας ενεργές). Ο κάθε θάλαμος μέσα σε μια πολλαπλή πυραμίδα είναι αεροστεγής. Σαν ουδέτερο υλικό δεν έχει κάποιον προηγούμενο προγραμματισμό, γιατί δεν έχει συγγένεια με κάποια ιδιότητα, πλανήτη, ή οτιδήποτε άλλο. Εξάλλου, αν εξετάσουμε τις πυραμίδες, ούτε μία μέσα στις τόσες χιλιάδες που υπάρχουν δεν είναι φτιαγμένη από μέταλλο. Είναι φτιαγμένες είτε από πέτρα, είτε από κάποιο άλλο μη αγώγιμο υλικό.

Γιατί, για παράδειγμα, ο χαλκός και ο χρυσός έχουν καλές ιδιότητες, αλλά πειραματικές κατασκευές πυραμιδικών γιάντρα με αυτά τα υλικά απέδειξαν, ότι οι 91 χωρικοί θάλαμοι βραχυκυκλώνονται. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάποιο από αυτά τα υλικά μόνο εν μέρει, ή στην κατάλληλη θέση ή αναλογία. Το χρώμα των πυραμιδικών γιάντρα είναι το λευκό, το οποίο είναι ένας συμπαντικός δέκτης όλων των χρωμάτων και έτσι όλα τα ορατά και τα αόρατα χρώματα αρχίζουν να αλληλεπιδρούν μαζί του.

Τα πυραμιδικά γιάντρα, λοιπόν, με τις πανίσχυρες ιδιότητές τους, γίνονται ένα πολύ δυνατό εργαλείο στο Βάστου, είτε πρόκειται για διόρθωση και θεραπεία κτισμάτων και χώρων, είτε για ενεργοποίηση και ενίσχυση. Το μεγάλο του πλεονέκτημα σε σχέση με άλλες προτεινόμενες θεραπείες για ένα προβληματικό σπίτι είναι, ότι δεν χρειάζεται δομικές παρεμβάσεις. Μπορεί να εφαρμοστεί με εξαιρετικά αποτελέσματα όχι μόνο σε άκτιστα οικόπεδα και υπό ανέγερση κτίσματα, αλλά και σε ήδη υπάρχοντα και ολοκληρωμένα οικοδομήματα.

Εξάλλου στις σημερινές συνθήκες ζωής στον αστικό κόσμο της Δύσης, πολύ λίγοι έχουν την εξαιρετικά καλή τύχη να επιλέξουν εξ΄αρχής ένα οικόπεδο και να δομήσουν το κτίσμα της αρεσκείας τους. Το θεραπευτικό Βάστου-Φενγκ Σούι έχει την δυνατότητα να καθοδηγήσει σωστά και να βοηθήσει όσους ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία, ώστε να κάνουν την καλύτερη επιλογή, σχεδιασμό και ενεργοποίηση του χώρου που θα επιλέξουν. Αλλά και για αυτούς που ζουν και εργάζονται σε υπάρχοντα κτίσματα και σε πολυκατοικίες, όπως έχει επιβάλλει η μεγάλη πόλη και η αστική ζωή, το θεραπευτικό Βάστου-Φενγκ Σούι έχει δυναμικές λύσεις, που μπορούν να διορθώσουν μέχρι και το 98% των ελαττωμάτων του χώρου και να τον ενεργοποιήσουν πλήρως.

Οι ιδιαίτερα εξελιγμένοι αρχαίοι πολιτισμοί σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης έχουν αποδείξει με συνέπεια, μέσα από τις αρχαιολογικές ανασκαφές, ότι οι διαρρυθμίσεις των χώρων διαβίωσης και των κτιριακών συγκροτημάτων των μακρινών μας προγόνων, υλοποιούνταν σύμφωνα με τις επιρροές της Φύσης, ισχυρές ή λεπτοφυείς.  Απώτερος στόχος  του θεραπευτικού Βάστου- Φενγκ Σούι είναι να μπορέσει ο άνθρωπος να κατακτήσει ξανά την αρχαία  τέχνη της οικοδόμησης φιλικών προς τον ίδιον κτισμάτων και να ανακτήσει τον έλεγχο της ζωής του.

Να επιτύχει να ζήσει σε αρμονία με την Φύση, οι θετικές και αρνητικές επιδράσεις της οποίας διαποτίζουν κάθε τομέα της καθημερινότητάς του. Να δημιουργήσει το δικό του μικρό σύμπαν, στο οποίο να ευεργετείται από τις ευνοϊκές επιρροές του περιβάλλοντος και να προστατεύεται από τις αρνητικές. Η μυστική δύναμη της πυραμίδας και η εφαρμογή της στο πυραμιδικό γιάντρα, προσφέροντας ευκολότερη πρόσβαση σε ευεργετικές ενέργειες πνευματικής και υλικής φύσεως, αποτελεί ένα πανίσχυρο βέλος στην φαρέτρα του, για την πολυπόθητη αυτή εναρμόνιση και την απόκτηση γαλήνης, αρμονίας, υγείας και ευημερίας σε όλα τα επίπεδα!

Σας περιμένω φίλοι αναγνώστες, με χαρά, στο anthoslotouvolos@gmail.com για περισσότερες πληροφορίες, απορίες κι επικοινωνία, για να δημιουργήσουμε έναν κόσμο αρμονίας, ευτυχίας, υγείας και πλούτου, με τα πανίσχυρα κι αρχέγονα εργαλεία που τόσο απλόχερα μας προσφέρει το Πυραμιδικό Βάστου Σάστρα.

@ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΠΉ / εξειδικευμένη σύμβουλος Βάστου Σάστρα & Φενγκ Σούι

Άρθρο που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «STRANGE»